Sunday 29 November 2015

Cara Pembelian dan Tempahan

Untuk makluman, semua urusniaga adalah tunai. Saya tidak menjalankan urusniaga ansuran atau hutang untuk jualan Emas.

Pembelian untuk Barang Kemas Ready Stock.

Item tersebut ada di tangan saya.


1. Pilih Item (No Kod).
2. SMS/ Whatsapp/ Call: 0122668424.
3. Setuju dengan harga.
3. Buat Pembayaran melalui Cash Deposit/ Transfer.
4. Maklumkan pembayaran kepada saya.
5. Barang Kemas akan dihantar by courier setelah payment diterima.

Pembelian untuk Barang Kemas SOLD @ Tempahan Barang Kemas:

Item tersebut telah SOLD dan sedia ada dengan supplier.

1. Pilih Kod Item Barang Kemas.
2. SMS/ Whatsapp/ Call saya utk persetujuan harga barang kemas tersebut.
3. Deposit 20% dari nilai barang kemas.
4. Pembeli buat pilihan samada lock harga semasa deposit atau harga semasa saya ambil stok.
5. Stok diambil pada setiap minggu hari Jumaat@Sabtu.
6. Pembeli bayar jumlah keseluruhan harga barang kemas dan maklumkan saya. Item akan dihantar by courier.TQ.

No comments:

Post a Comment